?

Log in

welcome

Mar. 19th, 2007 | 05:42 pm

liam garnet

yay :)

Link | Leave a comment | Share

bnfwejk

Nov. 29th, 2006 | 05:20 pm

i'm fricken wetting my pants over this weekend. ghar.
the vines the vines the vines.
it's lame, i know it.. but it will always be this way (i hope).
Anyway, my 20th on Saturday so all should come out friday night to party town-ville. I think I'll be hitting up Lithium and Bar 32 and everyone must come say happy birthday at the stroke of midnight.
I is getting my hair done in 2 different time slots on friday... colour in the morning and cut at night.. which is snazzy because tanya can do somehting wickard to it for fri night.
Ha ha, fuck. 20 is pretty damn freaking old. Well not really, Kevin will always be older :P and yeah. whooo.

So anyway. I was so cut when the vines were announced at hombake and it had sold out so fast. With an amazng lucky spell I got 3 tix on ebay for 300. sucked in to all u suckers who bought them early for like 175 or whatever. 100 each is pretty fucking orright. They arrived today so i maybe got a little too excited.. i'm also nevrvous. I'm gonna meet up with a girl i met at all the vines concerts i went to a few montsh ago too :D Also, i'm dyslexic, apologies.

Tonihgt I go to Mawson clubette for Jac's. I wanan drink so i'll have to tell emo i'm sleeping oevr or somehting hehe. yaya. or gabs.. hmm gabs.
FUCKING TEH VINES!!

I hope saturday is awesome. I should have a party or gathering some time too for all you sillys who arent comeing to the bake fest of home. Yeha i'll do that and i'll let ya'll know.

OKKKKAY out

Link | Leave a comment {1} | Share

the vines the vines the vines

Jul. 25th, 2006 | 07:10 pm
location: home
mood: contemplativecontemplative
music: the panics

Greatest weekend of my life. Canberra makes me sad... I haven't started into my routine as I only got back today.. but I'm dreading it a lot.
So splendour.
FUCK

I was excited before, but I had no idea that I was going to get the biggest and best surprise ever. Ya'll know I love the vines and you all know that they didn't do so well... well, weren't doing well, but they fucking played this weekend and with good luck (which i never have) Amy and I were at the front to see Craig Nicholls walk on stage.

Rumours of The Eels, RHCP, Arctic Monkeys, Radio Birdman, Beasts of Burbon... everyone but the vines... I jokingly said to Kevin it'd be the vines... but never in my wildest dreams did I believe it.
We saw Butterfingers.. then the Zutons.. I got a message from Owey saying the secret band were the vines.. I didn't believe it. I asked what he'd heard and he said some guy on the bus told him his friends had been backstage and seen the vines.. My heart flipped at this... but I decided not to get psycho yet...

Waited for the equipment to be set up.. Fender, Marshall, a white Strat.. an Acoustic that could indeed be Ryans... a white drum kit?wtf? with a towel over the bands name.. A CAN OF COKE!! *craig signs* I got so excited... this took about 15 mins. we spotted some stcikers? were they vines stickers? they were so fucking small... the towel was taken way. I don't think anyone could imagine how my heart felt.. haha it's silly but I cried. I felt like Erin felt at Sonic Youth, only... I had 2 seconds to think about it.. she's had months.. it was the best feeling ever. I was in heaven... I couldn't fucking believe it. As i said.. best.ever.

The whole weekend was awesome... Conor is the funniest person of my life. Jeff and Bird not v. cool at all.. Amy is best... Kevin weird and painful. Erin insane... i never said bye.. we left in the rain after getting squashed to death.. Emma equals crazy.. basically i had special times... squelchy times.. sad times *cough* dancing in the rain times... tent times... Fucking every kind of time.

It's sad that I'm sad.. haha.. what? I just wish I could see band and be in that environment all the time, I guess that's everyone dream ha.
Anyway.. just thought I'd Vine everyone up and they're back yaya

Link | Leave a comment {2} | Share

(no subject)

Mar. 21st, 2006 | 07:29 pm

so i was feeling pretty low
and then my car got stolen.
and everything in it.
and i cried a lot.

Link | Leave a comment {5} | Share

(no subject)

Mar. 3rd, 2006 | 05:20 pm

i love erin.

she has wikid skillz.

Link | Leave a comment {2} | Share

(no subject)

Feb. 23rd, 2006 | 09:46 pm
mood: scaredscared
music: job for a cowboi

Here you go Kevin:
Decided to update. I have a cough and a cold, and i feel like shit. Yay!
So I'm at school now, for all of you who thought i was a drop-kick-no-good-loser-twat. Yes it's true. I'm at ACU (with orla- she's the bestest) Primary Teaching all the way. 4 years in a college type university. Weird. It's fun yelling and swearing in the halls.

I'm much happier now (cept not tonight cause im getting sick) even dad was like, you're a lot happier now you're actually doing something with your life diana.
Yay.

Ohh and i love my friends .. even if some of them are emo. (lukey and petey and dave and ryryryry and justin and ORLA)
Anywho... I'm awesome at making cups of coffee so i suggest that if you haven't had one already, you should totally come visit me at work on weekend afternoons, cause i'll be there for sure.

Oh and i'm way broke at the moment, sucks having to drive 2 hours to uni and home every freaking day.. specially in peak hour traffic.

Oh and green monkeys stamp my face every tuesday night 4 pm 400rhm room room kanga ROO space flags halfway house traffic jams police fish standing up sidedown spiderman style kisses floot to THE african tribal dancer...

ni nis
xox

Link | Leave a comment {7} | Share

(no subject)

Oct. 30th, 2005 | 09:35 pm
mood: lonelylonely
music: evermore

boredboredbored.
So this weekend was full of fun and stuff. Went to stonefest on friday night. Anna drove and we had dinner in the city before. Got there and wandered around for ages.. was kinda confusing... no one was really in a group. I ended up spending heaps of the night just wandering around on my lonesome. It was cool... Matty took me home which was well nice. I dunno.. I kinda don't feel like talking about anything... don't know why I'm writing this.

Maxelby is moving to QLD on wednesday. Thats fucking weird. And sad... cool for him to get away from the dicks he is friends with but yeah.. he's a cool guy and I'll be sad to see him go. I feel like total crap.
Emma's angry at me for leaving last night. Em, I had the worst headache ever and I couldnt go find u cause i was on the verge of throwing up. I'm sorry that I left, I went with bec and jac and the car was full... i didnt think you'd mind me going because olly had come? Clearly u did. I am scared to call you... and i dont have any credit to message. Im sorry but you can stay angry at me.

I watched this movie which was about a guy who was making a documentary of his final days before he killed himself. It was weird and he was so depressed and yeah. Made me sad.. he ended up gassing himself in his car and there was a camera in there and then he opened the door and survived somehow. I don't understand suicide. That probably makes no sense.

I'm so fucking lonely.

And bored with life. and lonely.

Link | Leave a comment {1} | Share

(no subject)

Oct. 20th, 2005 | 08:39 pm

farken hell
.
i wanted to go see tim and andys band tonight... they both messaged me teling me to come.. but i dont wanna go alone so yeah. stuck at home. only a few people bailed on me :(

i cleaned my room today. it's nice.

i'm so lame and so very sad haha.

yay, aimee is staying with me this weekend. havent seen her in over a year... wonder what it will be like. i wanna watch mtv but there are no tv's to watch

ive nothing else to say except im sick.

Link | Leave a comment {5} | Share

(no subject)

Oct. 19th, 2005 | 10:57 pm

so we broke up.

Link | Leave a comment {3} | Share

(no subject)

Oct. 10th, 2005 | 10:20 pm

so why am i balling my eyes out.

why am i even writing this. i cant talk about it. to everyone else it's not fucking seriuos, but to me it is serious and i try telling one person and he fucking doesnt give a fuck and gets angry or upset at me and wont talk. i couldnt even fucking tell him.

it will kill me when it happens, and it will.
and im not talking about shitty fucking lame arse break ups or freindships falling apart or anything.

fuck you life

Link | Leave a comment {5} | Share